tiistai 28. helmikuuta 2012

Tuiskuisen aamun kynnet

Nyt kynsille pääsi viimein OPI:n Do You Lilac It? Se on tällainen pastellinsävyinen vaalea liila. Värinä se on hyvin kaunis, ja pullossa sitä oli kiva katella.

Luonnonvalossa sisällä Magic-kortin kanssa


Olin lukenut arvosteluja tästä lakasta ennen sen tilaamista. Sen oli sanottu olevan vaikeasti levitettävissä ja raidoittuvan, jolloin tasaisen lopputuloksen saa vasta kolmella lakkakerroksella. Toisaalta hyvää oli kuulemma se, että se sopii kaikkien ihonvärien kanssa.

Nno, minun omakohtainen kokemus on kyllä noiden tuhansien arvostelujen vastakohta. Sain siistin, tasaisen tuloksen kahdella lakkakerroksella. Yksikin kerros olisi varmaan riittänyt, jos olisin laittanut lakkaa paksummin. Pullokin oli toisaalta käytännössä vielä avaamaton, joten se saattoi osaltaan vaikuttaa siihen, että lakka vaikutti levittyvän itsestään. Kun olin levittänyt yhden kerroksen, olo ei tuntunut yhtään kotoisalta. Minun talvi-ihon tämä lakka sai näyttämään aivan kummallisen väriseltä. Tiedä sitten, mikä pohjaväri minulla ihossa on, kun näin kävi. Tämä on kyllä harmillista, koska väri muuten vaikutti niin kovin kauniilta. Ehkä koristelujen avulla saan huomion pois näistä käsistä.

Salamalla
Kuvissa lakkaa on kaksi kerrosta. Päällyslakkana käytin tällä kertaa Cesarsin pikakuivattavaa. Pidin siitä kovasti ennen kuin löysin Seche Viten. Kivaa tässä tosin on se, ettei se ole niin paksua kuin SV, eikä se ole vieläkään kuivahtanut pulloon, vaikka siitä on käytetty noin puolet. Se ei kuitenkaan anna yhtä kaunista kiiltoa kuin SV.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti