lauantai 31. maaliskuuta 2012

Hempeä vaaleanpunainen

Olin käymässä Duossa ja tulin ajankuluksi poikenneeksi Seppälään. Näin siellä ihanan keväisiä Models Ownin lakkoja. Olin jo pitkään haaveillut persikan värisestä lakasta, ruohonvihreästä ja pinkistä lakasta, joka ei olisi ihan pastellinen ja hyvin vaalea vaaleanpunainen, muttei kuitenkaan hot pink. Löysinkin kolme lakkaa, jotka olivat juuri sellaisia, mitä olin etsinyt. Kotona sitten huomasin niitten olevan Models Ownin uudesta kevätkokoelmasta.

Luonnonvalossa sisällä
Ensimmäisenä näistä kolmesta päätin kokeilla Models Own Soda Pop Pink - lakkaa. Väri oli aivan ihana! Muuten lakka kyllä kupli ja pahasti. Se saattoi johtua siitä, että rasvasin kädet juuri ennen lakkausta. Yritin kyllä pyyhkiä sen kynsiltä, mutta vähän rasvainen pinta kynsiin silti jäi. Mulla oli myös vähän kiire luennolle, kun olin lakkailemassa. En sitten malttanut ja ehtinyt odottaa lakkakerrosten kuivumista, ja kerrokset oli muutenkin tavattoman paksuja. Se ei myöskään halunnut levittyä kovin tasaisesti. Pitää kokeilla paremmalla ajalla uudestaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti