maanantai 23. huhtikuuta 2012

Day 12: STRIPES / Vappukynnet vol. 1

Koska wappu alkoi viime viikon keskiviikkona, piti haastettakin lähteä toteuttamaan niin, että kynnet sopisivat siihenkin teemaan. Tähän lakkaukseen sain idean Polish This -blogista. Jos oikein kaukaa haetaan, niin nuo raidat näyttää vähän W-kirjaimelta - W niinku wappu.

Pihalla Virallisen Wappumerkin kanssa


Aluksi lakkasin kynnet superihanalla China Glaze Riveting -lakalla. Se muistuttaa vähän Confettin Papa-Razzi -lakkaa, mutta se on kirkkaampi ja vaaleampi ja siten myös keväisempi. Mulla vähän huonosti on mitään kivoja oransseja, niin oon tyytyväinen, että mulla on nämä molemmat. Laitoin lakkaa kaksi kerrosta, jonka jälkeen laitoin kerroksen pikakuivattavaa päällyslakkaa. Päivän ajan mulla oli kynsillä pelkästään Riveting, koska halusin sen kuivuvan kunnolla. Seuraavana päivänä leikkelin teipistä ohuita suikaleita, jotka teippailin kynsille. Teippailun jälkeen lakkasin koko kynnen MNY 677 -lakalla, joka on ihan tavallinen musta kynsilakka. Kun poistin teipinpalat, jäi niiden alta näkymään oranssia. Sitten vaan odottelin rauhassa mustan lakan kuivumista, ja laitoin koko komeuden päälle paksun kerroksen Seche Viteä.

Sisävalaistuksessa
Aluksi en sen kummemmin näistä välittänyt, mutta haalareitten kanssa nämä sopikin yllättävän hyvin, ja ne oli sopivan groovyt. Oli ihan hauskaa, ku tosi moni ihminen jopa huomasi ne ja kehaisikin. Harvoin käy niin. Tosin nyt oon liikkunut paikoissa, joissa on ollu paljon teekkareita. Ehkä silloin on helpompi tulla sanomaan kynsistä jotakin.


Wappu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti